Bureau Focus
  • Home
  • Volwassenen
    • Vergoeding en tarieven
    • Kwaliteitsstatuut Bureau Focus
    • Algemene voorwaarden
    • Klachten
    • Privacy statement Bureau Focus
  • Kind en Jeugd
    • Visie Bureau Focus
    • Kwaliteitshandboek Bureau Focus
    • Het verloop van intake en behandeling
    • Klachten en geschillen regeling
    • Privacystatement AVG
  • Cursus/ groepen
    • Coaching
  • Wie wij zijn
    • Vacature
  • contact
  • Voor Verwijzers
  • Home
  • Volwassenen
    • Vergoeding en tarieven
    • Kwaliteitsstatuut Bureau Focus
    • Algemene voorwaarden
    • Klachten
    • Privacy statement Bureau Focus
  • Kind en Jeugd
    • Visie Bureau Focus
    • Kwaliteitshandboek Bureau Focus
    • Het verloop van intake en behandeling
    • Klachten en geschillen regeling
    • Privacystatement AVG
  • Cursus/ groepen
    • Coaching
  • Wie wij zijn
    • Vacature
  • contact
  • Voor Verwijzers
Klachten- en geschillenregeling en medezeggenschap
Onze cliënten kunnen met klachten over onze behandeling terecht bij: In eerste instantie kunnen cliënten hun klachten met de betreffende therapeut bespreken. We zullen proberen er samen uit te komen. Ook kunnen clienten hun klacht bespreken met de klachtenfunctionaris Tineke de Kok. Ze kunnen mailen naar: tineke@bureaufocus.nl. Indien dat onvoldoende oplevert kunnen cliënten contact opnemen met een vertrouwenspersoon van het AKJ. Deze is bereikbaar via tel. (088) 555 1000 of info@akj.nl. U kunt ook direct via de site van het AKJ een klachtenformulier invullen: https://www.akj.nl/ouders/klacht/?d=ouders. Of kan contact worden opgenomen met met Stichting Kwaliteitsregister Jeugd. https://skjeugd.nl/tuchtrecht/klachten/ik-heb-een-klacht/
Neem bij twijfel contact op met uw gemeente.

De cliënt(vertegenwoordiger) wordt tijdens de intake en via de website op de hoogte gesteld van de klachtenregeling.


Jaarverslagen
Tot op heden hebben wij geen klachten ontvangen.


Proudly powered by Weebly